Tuesday, June 7, 2016

Whatsapp collection

things I collected from the family Whatsapp group - discovering hidden treasures about my Jonathan...



2.9.2015

"יש לי עונש בשבילה." אמר יונתן בלחישה אחרי שיסמין סירבה לתת לו מקום באמצע המיטה. "היא תצטרך להריח את הפלוצים שלי בלילה." כאשר ציינתי את העובדה שכל מי שבמיטה יצטרך לסבול מהריח, כולל אני, הסביר פירט ונימק יונתן בשלוות נפש "אבל אני כוונתי את התחת לכיוון שלה ". חחחח😂💨💤


29.10.15
1 בייביסיטר, 2 ריצות לסופר להשלמת חומרים, 4.5 שעות עבודה, חצי שעה נקיון, 6 חבילות ביסקוויטים, 7 חבילות פודינג איסטנט, 7 
שמנת מתוקה, 2 ליטר חלב, סוכריות שוקולד וקצת בצק סוכר כי יונתן אוהב. התמדה ...ויצא עוגה לקבלת תורה.


22.12.15
יונתן רוצה להכין מתנה לאבא לוץ.תמונה עם כל בני המשפחה. אז קנינו מסגרת ובחרנו תמונות להדפסה. ואז מיוזמתו הוא בא עם תכנון. שרטוט איך הכל מתחבר. בקיצור נכד של מהנדס!😀😂

וכמו אבא שלו.יונתן מכין רשימת משימות כך שלכל אחד יש תפקיד בעריכת שולחן חג המולד...

28.12.15
יונתן כותב שירים... אחד על בננה מדברת שבקשה שלא יאכלו אותה... אוונדגרד במיטבו😂

7.3.16
דירה בקיר. מאת יונתן ריטריש.
פעם אחת לפני שנים רבות, היה קיר ועליו מצוייר דירה. כל אחד רצה לראות מה יש בתוך הבית, אבל אף אחד לא ידע להיכנס. אחד רץ לתוך הציור וקיבל מכה בראש. פעם אחת בא סבא זקן. הוא בא ועצם עניים. וכולם אמרו " מה אתה עושה?" והסבא אמר אני מדמיין. לדמיין כן לדמיין. למה? אמרו, כי דרך הדמיון נוכל לדמיין מה שיש בפנים



No comments: